Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2010 08:12 - На "прима виста"... с усмивка :):):)
Автор: divna8 Категория: Поезия   
Прочетен: 16005 Коментари: 66 Гласове:
56

Последна промяна: 19.01.2014 22:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image

Поздрав, ранобуден, имате и от мен
в следващият, след срещата ни, ден!

image

Много щастлива съм, а и вече знам
колко вълнуващи блогери бяха там...
Вярно, закъснях малко за началото,
но пък останах докрай - за финалите :)))

image

Качак бързо отказа с мен да се "джанка",
щото с дива, бодлива - истинска джанка -
това си е кауза загубена предварително!
/а нямат смисъл жалби "следварително"/. :)))

image

А и Касс се оказа шахматен гросмайстор,
победи Качака с усмивка и царствено...
Свободно си говорехме на всякакви теми,
спорихме, но... не възникнаха проблеми ?!

image

Валбен си тръгна с "пълна торба"
заглавия и идеи - за "това-онова" :):):)
/Оказа се, че "шило не стои в торбата",
но често и ..."райбер пада от вратата".
И истината - лъсва, с весел смях -
сред порции мезета, салати, а до тях
запотени - от настроението - халби бира...
Ех, Бог любимците си добре НИ подбира ;)))/

image

МалкиятПринц се смя на воля
от срещата си тръгна доволен,
щото се оказа - "копелета" и "майни"
българи сме си, а и нямаме равни,
единни в целта, с разбирателство!
А целта беше - нови приятелства,
които да са причина за нови срещи,
за нови идеи, творчество и нещо,
което звучи простичко - човещина!!!
/Уж, "простичко", но липсва ни тя.../

image

Радвам се, че предвидиха - за мене -
място между Борис и Алби-Блогена,
за хомеопатия много си говорихме...
Точно тогава - даже и поспорихме,
дали финландската водка е лечебна
и в стресови мигове ще е потребна,
та да си я заредим в аптечки домашни
за решаването на неотложни задачки.
Стигнахме до единодушното решение,
че само по стотина грама се пие лечебно,
за пиячите - колкото /си/ носят е потребно.

image

/А "спорът" за водката възникна от това
с какво мезе е редно да се пие тя...
защото аз си пия със зелевата салата
всички питиета - даже бирата и водата.
Природата ми реши и съм вече "веган"...
Нищо животинско не хапвам. Само ям
плодове, зеленчуци, хляб и ядки сурови.
Откажа ли тях, за "слънцеяд" съм готова :)))

image

Кроталка желаещите да запише обеща
на кръжок по гобленарство. И със игла,
конци и платно, а и много търпение -
да ни излекува от лошите настроения
дето водят до състояния инфарктни...
/ Че гобленарството лекува, факт е!!!/
Вихра13, от сърце и душа се посмя
заедно с нас на всяка казана шега,
а и тя няколко истини ни разказа -
и от смях... буквално ни размаза...
Констатацията ми за срещата, ето я:
всеки бе оставил у дома си ЕГО-то,
бе дошъл с едниственото желание
да се опознае с другите. Пожелание
отправям към блогърите в блог.бг:
нека общуваме човешки, от сърце
и искрено да си подадем ръцете -
макар и виртуално - за единение...
В това е българското спасение!!!

С поздрав - росен-росен:

ДивнаОСЕМ

image


P.S.
От смеха ни - едно ветрило се разпадна.
Прибра го Дивна8, защото няма равна
от нищо - салата, шапка, ветрило - да сътвори :)))
Щом свърши, обещава отново да го подари -
на прекрасната блогърка, която го забрави
или - разочарована от разпада му - го изостави.

image

Успех на всички блогъри в днешният ден -
първи в седмицата, поне за вас. За мен
седмицата има малко по различно измерение,
също като денят и нощта. Ала нямайте съмнение,
че сърцето ми бие в един ритъм с всеки,
който Пробудил е в себе си Доброто: Поета,
Художника, Писателя или МАЙСТОРА...ЧОВЕКА!!!

/ Човекът е Майстор, БОГ Е УЧИТЕЛЯТ,
обяснявам преди някои да ме попитат :):):) /

Усмихнат ден, приятели - познати и непознати!
Да БЪДЕМ - ЗАЕДНО - на ДОБРОТО ВАЯТЕЛИ !

image










Тагове:   усмивка,


Гласувай:
60



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veninski - Бъди благословена, приятелко!
16.08.2010 08:18
Бъди благословена, приятелко!
цитирай
2. erato7 - Прекрасна седмица ти желая, Див...
16.08.2010 08:18
Прекрасна седмица ти желая, Дивничка!:))) Много се радвам да те видя на снимките в постинга на Борето!:)))
цитирай
3. janabel - Поздрав ранобуден
16.08.2010 08:27
Поздрав ранобуден имаш и от мен !Нека деня ни бъде сътворен и всеки който дръзне да ни разстрои,бъде победен!
цитирай
4. injir - Ветрилото ми се разпадна и от смеха ...
16.08.2010 08:37
Ветрилото ми се разпадна и от смеха ни, и от употреба.:)
цитирай
5. priqtel12 - Добро утро, Дима!
16.08.2010 08:41
Хареса ми чудесния обзор на срещата.
Подкрепям призива ти:
"нека общуваме човешки, от сърце
и искрено да си подадем ръцете -
макар и виртуално - за единение...
В това е българското спасение!!!"
Хубава да е и твоята седмица!
Поздрав с усмивка от мен!

цитирай
6. hristo27 - Хубав ден и успешна седмица!
16.08.2010 09:01
Хубав ден и успешна седмица!
цитирай
7. kass - Признах ви отвсякъде и теб и Алби и ...
16.08.2010 09:20
Признах ви отвсякъде и теб и Алби и Валбен,
стихотворци сте прекрасни...
Поздрави, много весело беше!
цитирай
8. ninaantonova - Поздрави за хубавия постинг!
16.08.2010 09:56
Добра и ползотворна седмица, изпълнена с много свежо и усмихнато настроение. :)
цитирай
9. ckarlet - Да, по снимкити се личи, че сте из...
16.08.2010 10:47
Да, по снимкити се личи, че сте изкарали прекрасно, Дивна!
Страхотна компания!
Прекрасна седмица за всички!
цитирай
10. mamas - Поздрави и от мен, Дима!
16.08.2010 10:53
Познавам час от присъствалите от предишни срещи, винаги е било весело. Съжалявам, че пропуснах възможността да се запозная с теб и останалите, които не познавам лично, но се надявам и това да стане скоро.
Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
11. ka4ak - Здравей!
16.08.2010 11:05
" 19. ka4ak - 07:07 - divna8 Гласове от създаването: 34000 Дима,веднага се прояви!!!:)))
07:59
Целувкиии!:)))"
Това намек ли е!?!
цитирай
12. razkazvachka - Поздрави на цялата весела тайфа!
16.08.2010 11:16
:)))
цитирай
13. magnoliya - Пак на висота!
16.08.2010 11:54
Чудесен постинг, както винаги! Интересното описание на блогерската среща в стихотворна форма е може би най-красивото, което съм чела досега. Благодаря ти, лек и приятен ден ти желая!
цитирай
14. troia - Щом е било толкова хубаво, пожел...
16.08.2010 12:17
Щом е било толкова хубаво, пожелавам ви да се срещате по-често. Желая ви успех!
цитирай
15. анонимен - :)))))))))))
16.08.2010 12:45
Добре сте си изкарали, Дивна Осем:)).Много поетичен обзор си направила:)), беше удоволствие:))).
Хубава и успешна седмица и на теб:)))!
цитирай
16. анонимен - Kaто ти гледам смахнатият пост с картинки и недодялани стихове
16.08.2010 13:00
За финландска водка само можеш да си мечтаеш, без злоба обаче !
И да гадаеш за финландското изкуство , което е далече от теб и непонятно ,за елементарните ти представи !
цитирай
17. tanyarisemova - Не се и съмнявам че сте си искара ли ...
16.08.2010 13:33
Не се и съмнявам че сте си искара ли добре.
За мен седмицата започва ужасно. С много висока температура и главоболие.
Пожелавама на всички ви здрава и успешна седмица.
цитирай
18. boristodorov56 - Браво на теб!
16.08.2010 13:38
Осем самодиви рано станали...
Ти си белла донна!
цитирай
19. dorichela - Дивна, жалко че се разминахме с теб, ...
16.08.2010 13:55
Дивна, жалко че се разминахме с теб, после разбрах, че тъкмо ти си дошла и аз съм си тръгнала, ама пусто задачи :) Другия път пак ще се видим :)
Страхотно стихотворение:)
цитирай
20. анонимен - Поздрави Дивна Дима!!
16.08.2010 14:33
Срещата беше чудесна!!Хубава седмица!!:))
цитирай
21. divna8 - 1. veninski
16.08.2010 15:30
1. veninski - Бъди благословена, приятелко!
08:18
Бъди благословена, приятелко!
***********************************

Благословението да бъде с теб, семейството ти и с всички хора по земята, приятелю!
Тракия поздравява Родопите :):):)
цитирай
22. divna8 - 2. erato7
16.08.2010 15:32
2. erato7 - Прекрасна седмица ти желая, Див...
08:18
Прекрасна седмица ти желая, Дивничка!:))) Много се радвам да те видя на снимките в постинга на Борето!:)))
******************************************************************

Радвам се, че на третия път апарата успя да ме снима :)))
За пръв път видях фотоапарат, изненадан като "разкрит" блогър ...
Поздрави, мила Ерато7, някой ден ще се видим и лично :):):)
цитирай
23. divna8 - 3. janabel
16.08.2010 15:39
3. janabel - Поздрав ранобуден
08:27
Поздрав ранобуден имаш и от мен !Нека деня ни бъде сътворен и всеки който дръзне да ни разстрои,бъде победен!
******************************************************************

Поздравът ти е приет след обяд,
подир дългият работен "физ-заряд" :):):)
Съгласна съм, ще е позорно победен
всеки който се заяжда с теб или мен...
Да ни развали насроението - няма да може,
за добро настроение сме в кралската ложа...
Поздрави, усмивки и много смях, ЯнаБел-а,
радвам се, че стилът ми бързо си възприела :):):)
цитирай
24. divna8 - 4. injir
16.08.2010 15:48
4. injir - Ветрилото ми се разпадна и от смеха ...
08:37
Ветрилото ми се разпадна и от смеха ни, и от употреба.:)
********************************************

"Ветрилото ми се разпадна и от смеха ни, и от употреба.:) "
Как няма да се разпадне - при този смях и тази жега :))))))))
Аз умишлено името ти не споменах,
да се чудят кой е "примирал" от смях,
че чак ветрилото да не му издържи...
Ала - ето - "издаде" се самата ти :)))))))
Поздрави и усмивки, мила Инджир :):):)
цитирай
25. divna8 - 5. priqtel12
16.08.2010 15:51
5. priqtel12 - Добро утро, Дима!
08:41
Хареса ми чудесния обзор на срещата.
Подкрепям призива ти:
"нека общуваме човешки, от сърце
и искрено да си подадем ръцете -
макар и виртуално - за единение...
В това е българското спасение!!!"
Хубава да е и твоята седмица!
Поздрав с усмивка от мен!
**************************

Следващият път, приятелко, включи се и ти,
ще се радваме смеха ти до нас да звучи :):):)
цитирай
26. divna8 - 6. hristo27
16.08.2010 15:53
6. hristo27 - Хубав ден и успешна седмица!
09:01
Хубав ден и успешна седмица!
**********************************

Благодаря, приятелю, успешна да е и за теб!
От мен и котешка дружинка - усмихнат привет :):):)
цитирай
27. zaw12929 - Приятен ден и седмица.
16.08.2010 16:02
Приятен ден и седмица.
цитирай
28. divna8 - 7. kass
16.08.2010 16:06
7. kass - Признах ви отвсякъде и теб и Алби и ...
09:20
Признах ви отвсякъде и теб и Алби и Валбен,
стихотворци сте прекрасни...
Поздрави, много весело беше!
**************************************

Ооо, гросмайсторката, добре дошла
с коментар-признание в блого-дома :):):)
Страхотни сме, дори ти го призна...
/особено, когато си пием бирата :))) /
А ти, с тази сладичка "Кока-кола"
успя ли бързо да се "изтърколиш
до дома, без да имаш проблеми ?!
Е, сега имаш... усмивки от мене :):):)
цитирай
29. divna8 - 8. ninaantonova
16.08.2010 16:09
8. ninaantonova - Поздрави за хубавия постинг!
09:56
Добра и ползотворна седмица, изпълнена с много свежо и усмихнато настроение. :)
***************************************************************

Антонова, Нина, сърдечно ти благодаря,
а следващият път на срещата и ти ела :):):)
цитирай
30. divna8 - 9. ckarlet
16.08.2010 16:12
9. ckarlet - Да, по снимкити се личи, че сте из...
10:47
Да, по снимкити се личи, че сте изкарали прекрасно, Дивна!
Страхотна компания!
Прекрасна седмица за всички!
**********************************************

Скарлет, снимките са бедни на "слова"... :)))
Следващият път и ти на срещата ела,
за да видиш що е смях, шега и още нещо -
нарича се ново приятелство - в горещооо :):):)
цитирай
31. divna8 - 10. mamas
16.08.2010 16:15
10. mamas - Поздрави и от мен, Дима!
10:53
Познавам час от присъствалите от предишни срещи, винаги е било весело. Съжалявам, че пропуснах възможността да се запозная с теб и останалите, които не познавам лично, но се надявам и това да стане скоро.
Хубав ден ти пожелавам!
****************************************************************

Мамас, Слава - светът не е толкоз голям,
предчувствам срещата ни скоро! А там
ще бъдат много наши общи блогопознати!
И ти усмихнато ще ме хвалиш: позна ти :):):)
цитирай
32. divna8 - 11. ka4ak
16.08.2010 16:29
11. ka4ak - Здравей!
11:05
" 19. ka4ak - 07:07 - divna8 Гласове от създаването: 34000 Дима,веднага се прояви!!!:)))
07:59
Целувкиии!:)))"
Това намек ли е!?!
******************************************************************

Аз ли съм сторила тази "беля", Качак :)))
Нали видя, каквато съм "задръстеняк",
че и блонди, че и - все още - жена...
нямам спомен как се случи... Ами сега?!
С толкоз много гласове какво да сторя,
като само един ми стига с теб да споря :)))
Ако сме и на бира и зелена салатка
"битката" ще е славна, нооо... кратка... ::):):)
Поздрави и от мен - за всичките гласове,
дадени ти от приятели - всичките от сърце!
цитирай
33. divna8 - 12. razkazvachka
16.08.2010 16:38
12. razkazvachka - Поздрави на цялата весела тайфа!
11:16
:)))
******************************************

Разказвачке, поздравена си и ти от тайфата,
но следващият път се навъртай "в махалата"
дето стават най-веселите срещи и купони
и после никой не плаче и сълзи не рони...
Е, проляхме малко - от жега и смях - пот,
ала единодушни бяхме по всеки въпрос...
/Борето се "усъмни", че сме комунисти :)))
пък и аз, в червено... С "досиета" чисти
си тръгнахме всички - на собствени крака,
така че - спокойно - на срещата с нас ела.
Ще напишем ден и дата - до няколко дни,
ти само влизай в блога... Ще си проличи :):):)
цитирай
34. divna8 - 13. magnoliya
16.08.2010 16:43
13. magnoliya - Пак на висота!
11:54
Чудесен постинг, както винаги! Интересното описание на блогерската среща в стихотворна форма е може би най-красивото, което съм чела досега. Благодаря ти, лек и приятен ден ти желая!
******************************************************************

Магнолия, поруменях от похвалите, мила!
Нищо кой знае какво не съм сътворила...
Помогнаха ми всички, които бяха на среща,
защото се държаха смислено и по човешки!
Не е ли това смисълът на живота въобще?!
Да се разбираме, да си помагаме от сърце... :):):)
цитирай
35. divna8 - 14. troia
16.08.2010 16:46
14. troia - Щом е било толкова хубаво, пожел...
12:17
Щом е било толкова хубаво, пожелавам ви да се срещате по-често. Желая ви успех!
****************************************************************

Вярно е, много весело беше там, Тройа!
Предлагам следващият път и теб да броя :):):)
цитирай
36. divna8 - 15. vostroto
16.08.2010 16:51
15. vostroto - :)))))))))))
12:45
Добре сте си изкарали, Дивна Осем:)).Много поетичен обзор си направила:)), беше удоволствие:))).
Хубава и успешна седмица и на теб:)))!
*****************************************************************

Една идея давам, ако ми позволиш сега:
следващият купон - на "мама на вилата"... :))))))))
Хем и работата на майсторите ще спори,
хем ще имаш своето вдъхновение и ти,
за да напишеш следващи продължения
на разкошната ти творба за "Дарбата"...
Благодаря за поздравите и хубав ден,
с безброй усмивки от... Котъо-Пух и мен :):):)
цитирай
37. divna8 - 16. lidis
16.08.2010 17:01
16. lidis - Kaто ти гледам смахнатият пост с картинки и недодялани стихове
13:00
За финландска водка само можеш да си мечтаеш, без злоба обаче !
И да гадаеш за финландското изкуство , което е далече от теб и непонятно ,за елементарните ти представи !
************************************************************

Финландска българка или българска финладка си?!
Каквато и да се мислиш, все си с ник "Lidis" нали?
И зад този ник, и зад много други в този блог.бг -
все една жена стои, нали? ТИ... В моето сърце
за тебе няма повече от човешко съпричастие...
В злобеенето /без злоба/ няма да взема участие.
Не ме вълнува мнението ти, не съм го поискала,
ти сама по своя воля влизаш, четеш или пишеш.
Колкото до финландската водка - не от теб
я очакваме, спокойно! Наздраве... И привет!
цитирай
38. divna8 - 17. tanyarisemova
16.08.2010 17:05
17. tanyarisemova - Не се и съмнявам че сте си искара ли ...
13:33
Не се и съмнявам че сте си искара ли добре.
За мен седмицата започва ужасно. С много висока температура и главоболие.
Пожелавама на всички ви здрава и успешна седмица.
***********************************************************

Температура и главоболие ли е?! Я, виж ти!
Тъй става щом от тайфата ни се делиш :):):)
Съчувствам ти, Таня! Съвземи се, та поне
виртуално да ни се усмихнеш, ала от сърце!
Моля те, вземи мерки, бързо оздравявай
и на грипа летен, никога не се предавай!!!
цитирай
39. divna8 - 18. boristodorov56
16.08.2010 17:15
18. boristodorov56 - Браво на теб!
13:38
Осем самодиви рано станали...
Ти си белла донна!
****************************

Боре, поздрави от самодивите - и осемте!
Всички се усмихват и са се хванали на хорце -
не им пука от лятната жега, от маранята
надвикват се "Белла е Дона" в тишината...
По някое време тихичко гласове снишават,
че не помнят коя е Белла Дона признават!
Отстрани БАБА ЯнГА към тях току подвиква:
- Вино от Беладона не помните ли, че пихте?!

Поздрави, приятелю! Не прекалявайте с беладона
а и много внимателно с шегите към... Белла Донна :):):)
цитирай
40. divna8 - 19. dorichela - Дивна, жалко че се ...
16.08.2010 17:21
19. dorichela - Дивна, жалко че се разминахме с теб, ...
13:55
Дивна, жалко че се разминахме с теб, после разбрах, че тъкмо ти си дошла и аз съм си тръгнала, ама пусто задачи :) Другия път пак ще се видим :)
Страхотно стихотворение:)
*****************************************************************

И на мен ми беше малко пусто в сърцето,
ала вече знам - не е "тъгата на поета"...,
а от отсъствие в един момент на срещата.
От толкова много очарование - горещото
щеше сигутно да избухне и се възпламени.
Стана, каквото Бог е премислил и решил :):):)
На следващата среща, като захладнее
няма да ни раздели! Как ли ще посмее,
като вижда как тъгуваме днес виртуално
да се срещнем и запознаем и реално :):):)
цитирай
41. divna8 - 20. vihra13
16.08.2010 17:25
20. vihra13 - Поздрави Дивна Дима!!
14:33
Срещата беше чудесна!!Хубава седмица!!:))
***********************************

Най-очарователният Вихър си - когото познавам!
Всички ми допаднахте от душа и сърце, признавам :):):)
Хубави да са напред и твоите, и техните дни!
Все по мезета, купони и бира нека да ни върви :)))))))))))
цитирай
42. divna8 - 27. zaw12929
16.08.2010 17:28
27. zaw12929 - Приятен ден и седмица.
16:02
Приятен ден и седмица.
*********************************

Благодаря ти, zaw12929, от душа и сърце!
Усмивката да е винаги и на твоето лице :):):)
цитирай
43. valben - Хей, Дивна!
16.08.2010 19:38
Нямам думи за това, което си сътворила! Супер е! Направо ме заби в земята. Ама аз не се давам. Ще трябва да се замисля за райбера и за кафето! :))) Ама хубаво си прекарахме, нали? :)))
цитирай
44. divna8 - 43. valben
16.08.2010 19:45
43. valben - Хей, Дивна!
19:38
Нямам думи за това, което си сътворила! Супер е! Направо ме заби в земята. Ама аз не се давам. Ще трябва да се замисля за райбера и за кафето! :))) Ама хубаво си прекарахме, нали? :)))
******************************************************************

Приятелите само взаимно се допълват, Валбен - не се забиват в земята :)))
Ама - с тия 2000 знака на коментар и моето вдъхновение, при теб ми свърши лимита, та довърших "сагата" /епизод Ен-ти/ в моя блог. Пък сложих и картинки да е цветно...
Някои не го харесаха, но аз си го приемам за суперско - защото е писано с весело настроение...
Хубаво беше, Валбен, много весело... Е, не пих кафе, ама като са свършили райберитеее :)))))))))))
Мисли по новия стихо-проект - чакаме :):):)
цитирай
45. milamam - Прекрасен постинг, зареди ме с е...
16.08.2010 19:56
Прекрасен постинг, зареди ме с енергия, даже съжалих, че не съм разбрала и не съм ви намерила, бих искала другия път, да дойда и да остана и в стихче твое за малко възпяна :)))
Радвам се, че сте си изкарали хубаво!
цитирай
46. divna8 - 45. milamam
16.08.2010 20:07
45. milamam - Прекрасен постинг, зареди ме с е...
19:56
Прекрасен постинг, зареди ме с енергия, даже съжалих, че не съм разбрала и не съм ви намерила, бих искала другия път, да дойда и да остана и в стихче твое за малко възпяна :)))
Радвам се, че сте си изкарали хубаво!
*****************************************************************

Миламам, от веселие и смях огряна
в ежедневният си път завинаги бъди!
От радост, щастие, безгрижие обляна;
пристан на здраве и на красиви мечти!
Щом пожеланията в сбъдване напъпят
огледай се за някой тъжен покрай теб!
Пожелай му, на свой ред, да го упътят
и ме срещне за магичен римен привет...

Посветено на МилаМам, с много обич: Дивна ОСЕМ
цитирай
47. milamam - Трогната съм Дивна, благодаря ти!
16.08.2010 20:44
Трогната съм Дивна, благодаря ти!
цитирай
48. divna8 - 47. milamam
16.08.2010 21:07
47. milamam - Трогната съм Дивна, благодаря ти!
20:44
Трогната съм Дивна, благодаря ти!
***************************************

Трогна ме ти, приятелко чудесна,
с желанието да си в моитe песни!
Муза, усмивка, нежно очарование!
И... изпълних твоето малко желание :):):)
цитирай
49. divna8 - 48. alav
16.08.2010 21:16
48. alav - divna8 ,
21:02
Нова съм сред вас, но от постинга прекрасен задочно някои привички опознах.
А музиката бе вълшебна! Хубава вечер от мен:)
************************************************************
Новите блогъри с усмивка посрещам,
защото помня - и аз нова бях. Усещам
плахостта на първите творчески стъпки,
на дружелюбието - крехкостта. И пъпки
готови да рзцъфнат в чуднобагрен цвят -
благост на доброчовешките същества...
Благодаря за дарената хубава вечер,
виждам - и за дните ми остава нещо!!!
цитирай
50. tili - макар и късно - искам
16.08.2010 22:50
да те поздравя за постинга
и музиката дивна!!!

Компанията е била чудесна, поздрави за всички:))
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-
И само малко уточнение: копеуета сме ние, софиянци и това си е!;-)))))))))))
цитирай
51. hel - И аз на опашка се редя да ви позд...
17.08.2010 01:23
И аз на опашка се редя
да ви поздравя!
Весела и спорна седмица!
цитирай
52. inel379 - Дивна Дивна ОСЕМ! Вълнуващ по...
17.08.2010 03:36
Дивна Дивна ОСЕМ!
Вълнуващ поздрав росен!
Четох го вече веднъж "тъдява",
но тук добавките си заслуват!:)
Да се вслушаме в Учителя и да се опитаме да извайваме заедно добро с добро!
Прегръдка за теб!:)
цитирай
53. divna8 - 51. alav
17.08.2010 06:30
51. alav - :)
16.08 22:11
Де да можех и аз думите така да редя!!!! Но пък мога да ги оценя. :)))
*****************************************************

Щом можеш добро и зло да различиш,
написаното Слово в думите да оцениш -
пред теб разкрива се светът вълшебен.
И знаеш, че за приятелство е потребно
едно сърце - в ритъм с Вселената да бие,
един Дух - Тайната на Живота да отккрие...
Твоят несломим Дух и Твоето Добро Сърце!

Поздрав - втори ден, с усмивка на лице :):):)
цитирай
54. divna8 - 53. hel - И аз на опашка се редя да ви ...
17.08.2010 06:37
53. hel - И аз на опашка се редя да ви позд...
01:23
И аз на опашка се редя
да ви поздравя!
Весела и спорна седмица!
************************************

Хел, миличка, няма как да си на опашката :)))
Тук всеки е "Първи" - доказвам го "юнашката"
откакто започнаха да ми идват много гости
/дори по време на велики и строги пости :))) /.
Благодаря за веселието - за седмицата цяла!
Умножи по осем и... за теб да е хубава и бяла :):):)
цитирай
55. razkazvachka - Вече сте разкрити - видях ви на снимките - няма как да сбъркам:)))
17.08.2010 10:21
Нещо се дума за 1ви ноември?
цитирай
56. kass - Хайде Дивна, Вал вече даде началото ...
17.08.2010 12:11
Хайде Дивна, Вал вече даде началото на новата рубрика "стихове с райбер" :):):)...
цитирай
57. mileidi46 - :))))))
18.08.2010 02:05
Priqtelko vul6ebna...nqma6 ravna!!
Otivam da te vidq pri Boreto..ne znaex,4e si bila tam!!!
I da ne mi kaje6!! :))))
цитирай
58. tota - Ех, Дивничка!!
19.08.2010 09:10
Пак си ги наредила като гривничка - благите думи!! Нека Добротата и Човещината да ни води!! Хубав ден!
цитирай
59. divna8 - 52. tili
23.08.2010 18:26
52. tili - макар и късно - искам
16.08 22:50
да те поздравя за постинга
и музиката дивна!!!

Компанията е била чудесна, поздрави за всички:))
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-
И само малко уточнение: копеуета сме ние, софиянци и това си е!;-)))))))))))
***********************************************************

След дълги интернет преживявания
дойде ред благост и очарование
от твоя прекрасен дружески привет!
Тили, "копеуета или майни" - на шест
да тече на живота купона безкраен...
Пожелавам ти - светът да омайваш :):):)
цитирай
60. divna8 - 54. inel379
23.08.2010 18:32
54. inel379 - Дивна Дивна ОСЕМ! Вълнуващ по...
17.08 03:36
Дивна Дивна ОСЕМ!
Вълнуващ поздрав росен!
Четох го вече веднъж "тъдява",
но тук добавките си заслуват!:)
Да се вслушаме в Учителя и да се опитаме да извайваме заедно добро с добро!
Прегръдка за теб!:)
*************************************************************

Радвам се, миличка Инел,
че вече "тъдява" си чела!
Така ще оцениш "добавките"
и ще се смееш на задяваките :)))))
цитирай
61. divna8 - 57. razkazvachka
23.08.2010 18:38
57. razkazvachka - Вече сте разкрити - видях ви на снимките - няма как да сбъркам:)))
17.08 10:21
Нещо се дума за 1ви ноември?
******************************************************************

Знаех си аз... Щом няма "напити"
следва да има много разкрити... :):):)
Най-вече - Дивна - пременена
в рокля алена и червена :)))))))))))
А "Дума - дума отваря", нали?
Редно е среща да има и преди
будителската дата Първи ноември...
Мисля, че не е зле да е септември :):):)
цитирай
62. divna8 - 58. kass
23.08.2010 18:42
58. kass - Хайде Дивна, Вал вече даде началото ...
17.08 12:11
Хайде Дивна, Вал вече даде началото на новата рубрика "стихове с райбер" :):):)..
*****************************************************************

Хайде, хайде... ама как, кажи?!
"Райбер" интернрта ми държи
и никой какво и защо...не казва!!!
Как "райберски рими" да казвам :):):)
цитирай
63. divna8 - 59. mileidi46
23.08.2010 18:47
59. mileidi46 - :))))))
18.08 02:05
Priqtelko vul6ebna...nqma6 ravna!!
Otivam da te vidq pri Boreto..ne znaex,4e si bila tam!!!
I da ne mi kaje6!! :))))
****************************************

Скромна съм, Милейди мила, как да кажа,
че на "фоторепортаж" ще ме покажат :)))))
А и снимаха много - в профил и в анфас,
та дано на снимките най-накрая съм и аз :):):)
цитирай
64. divna8 - 60. tota
23.08.2010 18:50
60. tota - Ех, Дивничка!!
19.08 09:10
Пак си ги наредила като гривничка - благите думи!! Нека Добротата и Човещината да ни води!! Хубав ден!
*****************************************************************

Тота, приятелко, вълшебна си ти...
Мили думи в коментарите редиш :):):)
Липсваше ни на срещата - да знаеш!
И следващият път ела, да си признаеш,
че сме ти липсвали и всички ние...
Ако е по-хладно, хорце ще извием :)))))))
цитирай
65. iliada3 - Ех,това ми пареса приятелче много!
24.08.2010 07:52
Добро описание на среща и блогари-приятели нови и стари!:“
Поздравления и от мен!
цитирай
66. divna8 - 67. iliada3
24.08.2010 17:53
67. iliada3 - Ех,това ми пареса приятелче много!
07:52
Добро описание на среща и блогари-приятели нови и стари!:“
Поздравления и от мен!
************************************************

Ако има среща и в Плевен - казвай, само да съм свободна, с вас съм... Обичам Плевен и хората там :)))))))))))
Усмихната вечер, Илиада :):):)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: divna8
Категория: Поезия
Прочетен: 1496135
Постинги: 337
Коментари: 7937
Гласове: 35953
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930