Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2010 08:07 - ШАМАНСКИ ВИДЕНИЯ - ЗА СЛОВОТО...
Автор: divna8 Категория: Поезия   
Прочетен: 19819 Коментари: 82 Гласове:
71

Последна промяна: 19.01.2014 21:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Ние сме
единственият критик на душата, на словата и римите си, тук на земята...
и в този блог.
На който не му харесва - не чете и не коментира. Толкова е просто.

Някой споделя тъгата си в рими - друг тръгнал
да му търси ямба и хорея;
споделя спонтанно радост и смях - пак в рими -  някой ще му отрови настроението с ехидност
и високомерна критичност...
Или пък снимките ще се окажат недостойни
за "нечия  изложба"...
Хей, Хора, слепи ли сте, глухи ли сте вече за чувствата на другите?!

Защо са тези спорове - недоумявам?! 

Никъде не пише, че блог.бг е - само и единствено! - литературен сайт за хора с безспорен талант в литературата!
Те са в книжарниците, в издателствата, в утвърдените литературни сайтове. Там са критиците, редакторите, които преценяват и решават кое е за печат, кое - не.
И като гледам колко хартия е похабена за глупави писания - чудя се на кого е вината: на нароилите се издателства или на подкупни редактори.
Сега имаш ли пари - всичко можеш да издадеш. Даже и алманах на глупостите си.
Тук - в блог.бг - сме за лично удовлетворение - и аз, и вие...; за топло човешко общуване, извън ежедневния и приятелския кръг в реалния живот.

Още първият ден, когато стартирах блога си получих заядлива бележка на лични:
"Ти може и да си много активна, но аз съм по-стойностна..."
Ами, добре, няма лошо, само дето не разбирах в какво съм активна?!
Оказа се, че съм "ошашавила" блога с 25 постинга в един ден :)))
Не познавах системата все още и не знаех, че всичко новопубликувано се отразява веднага.

Едва в края на февруари се загледах, пак заради бележка на лични, че съм в една от класациите. Пише "Годишни", а аз съм тук от два месеца -
хич и не се търся в класации, особено пък дето си мисля, че са от миналата година!
/За мен това означава термина "годишни". Временните би трябвало да имат друго наименование, според мен поне./

Благодарна съм на всички, които споделят написаното, картините, музиката, новините в блоговете тук...
Всеки си има аудиторията и почитателите.
И е вълнуващо, когато открия някой да му напиша, че съм възхитена и е осмислил денят ми!!!
Нека бъдем единни и толерантни един към друг!

Думите могат да наранят и убият по-успешно от куршум.
Не всеки е толкова силен психически, че да устои на нападки и обиди! И всеки може да сгреши - никой не е застрахован от грешки...
 
Когато претендираме
за интелигентно отношение и умствен багаж,
нека първо го докажем като се държим ЧОВЕШКИ, дори и с тези, които според нас грешат.
Без надменност, високомерие или обидни квалификации -
те не са проява на интелект, а на снобизъм!!!

Мостове се рушат лесно, но се съграждат с добро... Трудно се лекува наранена Душа.
По-точно казано - почти не се лекува!
Това обаче не означава да подложим
на словесна евтаназия тези, дето вече са наранени 
- от някого или нещо!!!

Радвайте се с радостта на другите,
за да се умножи и да резонира в душата на всеки, с когото общувате.
Само така се затварят рани
и се полагат основи на душевен градеж, независимо дали с човек, животинче, насекомо, растение, минерал...

Вземете - със съпричастие -
от тъгата и болката на тъгуващия, 
за да намалите неговото страдание;
да се разсее и пречисти до положително чувство
и енергия.
И светът ще заблести с по-висока вибрация,
за да подпомогне цялото човечество!!!

В това е смисълът на поговорката:
"Споделена радост - двойна радост;
споделена мъка - половин мъка."

Нека бъдем човеци,
преди да се наречем творци и интелекти!

Няма категория за чувствата,
които ме провокираха да споделя тези мои размисли.

Написах ги в проза,
за да не дразня поетите в блога...
Не е проблем да римувам:проговорила съм в рими,
без дори да подозирам за "нескопосността" им...

Вложих искреност и болка, тъга и желание
за позитивна промяна в този форум.
Несъвършени сме.
Съвършеният Е на Небето, останалите сме Негови ученици...

Затова всичките си постинги ще оставям
в категория "ПОЕЗИЯ"...
Поезията е
ИСКРЕНО СЛОВО, МУЗИКА и ВИСОТА...
Моето слово, макар и несъвършено,
притежава тези качества: 
излива се от душата и сърцето ми,
и желае да докосне - всеки и всичко - с добро!!!

Искам да помоля,
ако някой погрешно ме е избрал в любими блогове - нека се отпише, както сториха вече други.
Аз не съм направила своите избори импулсивно, затова нямам причина да се отписвам!
Няма да се обидя на никого - над тези чувства съм, всеки има право на повторен шанс!

Мъдри размисли и творчество желая на всички, които все още поглеждат в allbi.blog.bg
и ще продължат да поглеждат и в divna8.blog.bg...

Попътен вятър - на всички в блог.бг -
в нелекото поприще ЧОВЕК !

Ведър изгрев в душите на всички ви пожелавам !
Да творим добро, за Земята и Вселената! !


image



Гласувай:
72



1. womanly - Чудесен постинг!
16.04.2010 08:12
Подкепям те във всичко казано, Дивна! Преди всичко трябва да бъдем човеци, оттам всичко друго е следствие от нашето същестуване в този земен свят! Да го направим по-добър, за да просъществува за по-дълго време! А за да стане това - от нас самите си зависи!
Поздравления и хубав ден ти желая!
цитирай
2. divna8 - 1. womanly :)
16.04.2010 08:16
благодаря! Хубав ден и на теб :):):)
цитирай
3. анонимен - Много верни неща казваш.
16.04.2010 08:34
Няма и месец откакто съм в тоя сайт и донякъде повтарям твоята история. Казаха ми,че съм прекалено продуктивен, но това всъщност са неща писани по-рано по други сайтове. Приятен ден!
цитирай
4. divna8 - 3. kushel :)
16.04.2010 08:43
пиши си и не обръщай внимание! Не дължиш обяснения на никого, освен на себе си и на Бог!!! Усмихнат ден :):):)
цитирай
5. lagrima - Чудесен постинг. Тук аз съм си аз и ...
16.04.2010 09:01
Чудесен постинг.
Тук аз съм си аз и това е.На който не му харесва,да не чете.Ако бях добра в писането,щях да имам нещо публикувано.Пиша така,както го усещам.
Бъди и ти себе си!
цитирай
6. divna8 - 5. lagrima :)
16.04.2010 09:05
Себе си съм, друга - няма как!
Не се научих на преструвки и игри, иначе ВИТИЗ не ми мърдаше :):):)
Хубав и спокоен ден :):):)
цитирай
7. miaa - Поздрави за достойната позиция,Divna8!
16.04.2010 09:18
И за хубавия постинг! Бог да те благослови!
цитирай
8. stela50 - Прекрасен постинг!
16.04.2010 09:22
Споделям мислите ти ,Дивна, те са и мои...учудвам се на тези,които се" състезават" в един духовен свят....Няма нужда от преструвки и надменност...Ти си искрен и широк човек и много те харесвам....
Благодаря ти!
цитирай
9. tili - Хубав и искрен постинг!
16.04.2010 09:25
Дано повече хора го прочетат. Но едва ли ще има желания от теб ефект. Някои хора просто са си болни от лошотия, въпреки, че правят мили очички и примигват невинно.
Но - кой знае - и чудеса стават!
цитирай
10. queerfish - Поздрави за постинга, divna!
16.04.2010 09:29
Да сме си човеци и тук, и на улицата и в работата....навсякъде. Толкова е просто! Кому са нужни класации, интриги, сплетни, злобливи подмятания просто не мога да проумея?! Та нали тук сме за да си доставяме удоволствие и положителни емоции, да избягаме от сплетните на ежедневието. Напълно споделям написаното тук. Усмихнат и приятен ден ти желая!
цитирай
11. divna8 - 9. tili :)
16.04.2010 09:29
единственият ефект, който очаквам е ... да знаят позицията ми!
Аз не се "стряскам" лесно, а и вече съм наясно с много от машинациите тук, в блога :)))
Усмихнат ден, мила :):):)
цитирай
12. divna8 - 10. queerfish :)
16.04.2010 09:31
благодаря за разбирането и за смелостта да го заявиш.
Усмивки и от мен :):):)
цитирай
13. divna8 - 7. miaa :)
16.04.2010 09:34
благодаря, усмихнат ден :):):)
цитирай
14. divna8 - 8. stela50 :)
16.04.2010 09:35
благодаря за топлите думи,
усмивки от мен :):):)
цитирай
15. lotos16 - Дивна,
16.04.2010 09:52
Истинско послание, изпълнено със смисъл, си написала. Прочетох и коментарите и съм съгласна и с теб, и с коментиращите.
В блога има борби за надмощие - колко жалко и глупаво... и колко сили, които биха могли да бъдат насочени в нещо хубаво, се похабяват в критикарство, злобеене и високо самочувствие.
Жалкото е, че дори и да те прочетат тези, към които е отправено, едва ли ще разберат и още по-малко някой ще се промени. У някои хора Егото е огромно...
Спорен ден ти желая!
цитирай
16. divna8 - 15. lotos16 :)
16.04.2010 10:00
природно-интелигентните ще ме разберат, останалите ... всеки се разпъва сам на кръста на собственото си Его и Величие.
А compassion има чудесни статии за Егото, да четат там, написани са много разбираемо :)
Усмихнат ден за теб :):):)
цитирай
17. tota - И аз те подкрепям!!
16.04.2010 10:05
Поздрави за всичко, което се изляло от душата ти!! Нека бъдем човеци!! Хубав ден!!
цитирай
18. divna8 - 17. tota :)
16.04.2010 10:07
поздрави и усмивки и за теб :):):)
Благодаря!
цитирай
19. razkazvachka - Привет, Дима-Дивна - и прекрасен ден на тебе и на цялата тайфа:)))))
16.04.2010 10:57
обичам ви такива, каквито сте и защото сте.
цитирай
20. divna8 - 19. razkazvachka :):):)
16.04.2010 11:02
И ние те обичаме, такава каквато си, защото си, а Котьо-Пух и дружина са ти върли... фенове :)))))))
Четем им на глас твоите творения и те мъркат, мъркат - все едно за тях са писани...
Усмивки и хубав ден и за теб :):):)
цитирай
21. ivankalilova - И аз те подкрепям ! ОТ СЪРЦЕ ! Често ...
16.04.2010 11:45
И аз те подкрепям ! ОТ СЪРЦЕ !
Често се отбивам при теб, защото ми харесва!
Така ще бъде !Много усмивки и сърдечни поздрави !
цитирай
22. divna8 - 21. ivankalilova :)
16.04.2010 11:57
Благодаря и аз - от сърце!
Усмихнат ден и на теб :):):)
цитирай
23. divna8 - 23. andrei :)
16.04.2010 12:28
Благодаря сърдечно!!! Хубав и усмихнат ден за теб :):):)
цитирай
24. troia - Много ми хареса написаното от теб. ...
16.04.2010 12:33
Много ми хареса написаното от теб. Скоро четох как един "критик" в блога се присмиваше, че тук имало много нескопосни творби и беше ги посочил в примери.Когато хората говорят така грубо и дават преценки, не се съобразяват, че нараняват ненужно. Хората, които пишат обикновено са мечтатели, чувствителни и лесно раними. Всеки си пише както може и за всеки има читатели. Дано повече хора да мислят като теб!
цитирай
25. elidea - И аз съм с теб!
16.04.2010 12:34
Благодаря ти за искреността и човещината! Който може да разчита послания - направил го е! Хубав ден ти пожелавам!:))
цитирай
26. divna8 - 25. troia :)
16.04.2010 12:51
Благодаря за разбирането!!! Критиците... критикуват себе си, най-напред ...
Хубав и усмихнат ден :):):)
цитирай
27. divna8 - 26. elidea :)
16.04.2010 12:54
Който е сигурен, че разбира от поезия, значи разбира и от послания!!!
Друг е въпросът за човещината - тя е друг вид ДАРБА, не всеки я има, въпреки таланта!
Мъдър и усмихнат ден :):):)
Благодаря, че си с мен!
цитирай
28. veninski - Поздрави и от мен, Дима!
16.04.2010 13:20
Поздрави и от мен, Дима!
цитирай
29. enjoy6 - Поздравления за искреността и
16.04.2010 13:37
смислеността на казаното!
Хубав ден!
цитирай
30. lila - ----------
16.04.2010 13:52
блоговете ми ren и lila са мое лично пространство - нещо като мои дневници и никой няма право да ми дава акъл.

нито за нещата ми, нито за мен лично - аз просто седя на прозорчето си и дай Бог добри люде да минат, та да разменим дума...
другото е суета сует.
(и въобще не ме е еня за класации)
цитирай
31. cornflower - красиво изречено
16.04.2010 13:52
подкрепям те и благодаря!
цитирай
32. divna8 - 29. veninski
16.04.2010 13:53
Поздрави и на теб и семейството ти, Венински !
цитирай
33. divna8 - 32. cornflower
16.04.2010 13:54
Благодаря ти най-искрено и аз!
Изречено е искрено, за красиво - не знам...
Усмивки и за теб, за хубав ден! :):):)
цитирай
34. divna8 - 30. enjoy6
16.04.2010 13:56
Благодаря!
Хубав и усмихнат ден!!! :):):)
цитирай
35. divna8 - 31. lila :):):)
16.04.2010 14:02
Скоро открих блога на lila и го приех като Знак Свише...
А преди дни - открих и блога на ren! Колко се смях - не знаех, че си ти!!! Талант си е да пишеш толкова хумористично!!! Благодаря ти, че намина - винаги си добре дошла!
Усмивки и за теб :):):)
цитирай
36. mikino - Определено подкрепям този пост!
16.04.2010 14:12
Няма по-силно нещо от казаната дума. Добрата дума те топли, лекува и успокоява, а лошата може да те убие /и в двата смисъла - физически и душевно/.
Важното е да има повече добри думи!
А относно споделянето - то също предизвиква у събеседника реакция и думи, които могат да бъдат като лекарство!
цитирай
37. divna8 - 37. mikino :)
16.04.2010 14:19
Да, права си... Трябва да си имаме мерило за словата!
Усмихнат ден и прегръдки от мен :):):)
цитирай
38. magnoliya - ДИВНА,
16.04.2010 14:46
не мисли за тези, които имат някакви "забележки" към теб. Мисли за нас, които те харесваме и четем винаги. Към края на януари написах първия си постинг, много се притеснявах че на някого може да не му хареса нещо. Е, който иска - да чете, който не харесва да затваря. Аз толкова интересни постинги, стихове и разкази прочетох, на толкова изящни картини и снимки се нагледах! Само съжалявам, че нямам повече време за това. Успех момиче, горе главата, надявам се да ни радваш и в бъдеще!
цитирай
39. divna8 - 39. magnoliya
16.04.2010 15:03
Благодаря, magnoliya, тук съм :):):) Никъде не смятам да ходя!
Написах това заради онези, които мислят, че имат право да нагрубяват с груби квалификации съблогери; да определят рамки, в които да се вместват всички;
които със зъби и нокти се борят за "първа" страница.
Които смятат, че имат право да определят темите на мои постинги;
на които по някакъв начин преча...
Нека някой да каже, къде и кога съм написала коментар с груб и неприличен език?
Къде в мой постинг го правя, още повече срещу някой друг тук?
Не може да се претендира за възвисеност, интелект, да се пледира за чистота на словото, а да се отправят унизителни епитети и квалификации. А искаме отмяна на анонимните, които го правели - ами те си имат учители тук!!!
Дори и критика може да се отправи така, че да не урони човешкото достойнство... Всичко зависи от Егото и чувствителността! Емпатията не е Дар на всекиго, но всеки може да я възпита у себе си!!!
цитирай
40. sevdabg - "всеки се разпъва сам на кръста на собственото си Его и Величие."
16.04.2010 15:05
Съгласна съм с всяка дума написана от теб в постинга.
Но преди да се съглася, искам да споделя , че много съм мислила по тази тема.
Повода да се замисля беше едни съблогър и негови префърцунени обяснения за пишещите тук.
Сметнах за неетично да отговарям на този човек, защото не го познавам, но чета нещата му.
Твоя постинг съдържа онова, което бих искала да му кажа.
Но, няма да го направя...
Защото смятам, че всеки е Свободен да прави в своето си лично пространство, наречено Блог .каквото прецени.
Поздрави!!!!
цитирай
41. divna8 - 41. sevdabg :)
16.04.2010 15:13
Аз никъде в постинга или в коментарите не посочвам имена и факти...
"Въпросът е принципен."
Казвам в моя блог това, което имам да кажа, с достатъчно умерен тон. Умните ще прочетат и ще разберат, ако има за какво, ще размислят... Ако ли не... тяхна воля!
Моята позиция вече я знаят: това за мен е важното. Не определям рамки - призовавам към човещина и взаимно уважение!!!
Благодаря, че се отби и сподели мнението си - ценно е за мен! Искрени поздрави и хубав ден :):):)
цитирай
42. divna8 - http://vancho.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/04/16/za-onova-koeto-vijdame-samo-sys-syrceto.529641
16.04.2010 15:31
Нека всеки, който надникне тук си припомни "Малкият Принц" ...
Наш съблогер се е сетил да го сложи в постинг в блога си именно днес :)

"Случайността е проява и допълнение на необходимостта." М.Анчаров
цитирай
43. cefulesteven - Няма да те разберат тези които би ...
16.04.2010 15:35
Няма да те разберат тези които би трябвало, че да е по-хубаво това място.
цитирай
44. divna8 - 44. cefulesteven :):):)
16.04.2010 15:46
Добре дошъл, още веднъж - и в моя блог!!!
Колкото до разбирането - това е единственият начин да докажат човещина и интелект!!!
Радвам се, че се върнахте, прочетох първият постинг за Брюксел и се "подписах" :):):)
за доказателство...
Усмихнат творчески ден :):):)
цитирай
45. fantagero0000 - fantagero0000
16.04.2010 16:25
Дивна, всичко казано от теб е абсолютно вярно и аз те подкрепям със цялото си сърце! Ти си откровен и истински човек, който е осмислис същността и цената на истинските неща в живота , както и безценното право , да можеш да споделиш и да бъдеш разбран. Поздравявам те!
цитирай
46. divna8 - 46. fantagero0000 :)
16.04.2010 16:30
Благодаря, искрено се радвам на подкрепата ти!
Усмивки за приятен завършек на деня :):):)
цитирай
47. karambol5 - Поздрави за прекрасно написания ...
16.04.2010 17:33
Поздрави за прекрасно написания постинг :) Чета те винаги с огромно удоволствие заради невероятния ти позитивизъм и доброта :))) Да си призная имам нужда на моменти само от това - малко светлинка :))
Вчера имах неудоволствоето да попадна на двама очевидно видни " блогъри " в предаването Денят е прекрасен. Малко преди тях гостуваше Иво Инджев ,който аз чета с огромно удоволствие . няма д акоментирам колко ми беше приятно да го слушам ,макар ,че му бяха отпуснали десетина минути / ако са били повече моля да бъда извинен,но и два часа в неговата компания ще ми се сторят миг :) / Та господа "блогърите" започнаха с едно изявление ,което отпървом ме втрещи , а после разсмя. Та значи , според тях , за да имаш блог ,задължително трябва да си нарцис ! Защото видиш ли , трябва да си с огромно самомнение ,за д атръгнеш да поучаваш четящите те ! Е това ,че съм нарцис определено беше изненада за мен ! И не само това ! Почесах се по главата и така и не се сетих за някое мое неудържимо желание да поучавам ! Стана и странен този контраст между Иво - човек ,който не само ,че има какво д акажа ,но и го прави по възможно най- добрия начин и тези двамата световно безизвестни ,които бяха така добри д ами пояснят какво всъщност съм имал впредвид регистрайки си блог !
Мила Дивна , те сподеялт своят нарцисиъм ,а ти желанието ти светът около нас да стане по-добър :)))
Докато канят хора като тях да ни "поучават " ще имаме проблеми . За щастие Господ е изобретил нещо , наречено дистанционно и можеш да превключиш канала в момента ,в който хорската глупост вземе застрашителни размери.
На онези ,които не те харесват ще предложа същото ! Критикуват и нараняват онези ,които друго не умеят да направят,простичко е :))
А сега - хубава вечер и безсмъртие желая на теб и Котьо -Пух :)))) Усмивки :)))
цитирай
48. valer1961 - И аз съм тук...
16.04.2010 18:00
И аз съм тук със теб,като изцяло подкрепям позицията ти.Явно много ти се е насъбрало,но въпреки всичко спазваш добрия тон,поздравления.Разбира се,че
ще продължаваме да си пишем преживяванията,ще си ги изживяваме и ще се
радваме,че има хора които ги четат съпричастно.Благодаря ти за този постинг
и за всичко което си писала досега-с искренно чувство и очакване за още
много блогърски съпреживявания...Успех и напред
цитирай
49. divna8 - 48. karambol5 :):):) / Бурни "мяукания"...., откъде Котьо-Пух разбра, че си ти... ?! / :)))))))
16.04.2010 18:07
Не знам, кое е предаването - не гледам телевизия, в знак на протест за глупостите, които се въртят... :))))
Колкото до блогърите - всеки има право на мнение, включително и аз. Не се опитвам да го налагам. Единственото, за което апелирам е човещина и толерантност за всички тук. Голямата Промяна започва от Малката - личната на всеки от нас!
Всеки с нещо превъзхожда друг, може да не личи на пръв поглед, но е така!!!
В блог.бг има прекрасни Творци, с достойнство и голям Талант. Работят си тихо и мълчаливо, а стиховете, разказите и картините им говорят сами за Дарба Божия!!!

За да ги отличим се иска много малко:
- да оставим коментар в блога под творбите им;
- да гласуваме за всяка творба, която харесваме;
- да гласуваме за блога им!!!
- И да се връщаме да ги четем, разглеждаме и слушаме - пак, и пак...
Това е начинът да им покажем, че са харесвани и талантливи!

Благодаря за коментара, karambol5, приятна вечер и на теб :):):)
Котешката дружина е вече... малко сънена :)))
Но като се събудят, ще им предам новината за безсмъртието :))))))))))
цитирай
50. divna8 - 49. valer1961 :)
16.04.2010 18:12
Добра среща :))) Благодаря за смело изявената позиция, иска се кураж за това! Благодаря и на теб за подкрепата! Разбира се, че ще сме тук и ще се четем взаимно...
Усмивки за приятна вечер от мен :):):)
цитирай
51. ikra - :)
16.04.2010 20:01
Приятна събота и неделя :)
цитирай
52. divna8 - 52. ikra :)
16.04.2010 20:13
И на теб и семейството ти, приятни почивни дни!!!
цитирай
53. divna8 - Ето как може да помогнете на любимите си творци да изпъкнат и излязат напред в класациите:
16.04.2010 21:56
В блог.бг има прекрасни Творци, с достойнство и голям Талант. Работят си тихо и мълчаливо, а стиховете, разказите и картините им говорят сами за Дарба Божия!!!

За да ги отличим се иска много малко:
- да оставим коментар в блога под творбите им;
- да гласуваме за всяка творба, която харесваме;
- да гласуваме за блога им!!!
- И да се връщаме да ги четем, разглеждаме и слушаме - пак, и пак...
Това е начинът да им покажем, че са харесвани и талантливи!
цитирай
54. bizcocho - Класациите са нещо относително и ...
16.04.2010 22:58
Класациите са нещо относително и определено с всякакъв критерий, но не и за качество, така че сърдити не би трябвало да има :) Друг е въпроса, че е жалко, че автори, които би трябвало да провокирват интерес у читателя с таланта си, не го правят / читателя съблогър не е заинтересуван/, поради това, че не хукват да отговарят на гласуванията :) Тук не ръководството има вина с класациите, а самите ние с интелекта си :)) Чудничко си ми дойде това мое затваряне на профила за гласуване :) Знаеш ли що гласуващи изчезнаха :)))))) Но пък се радвам на тези, които надничат сега - идват за да прочетат, да харесат или не харесат, но поне отварят за да видят какво е :) И на мен ми се е случвало да не мога да отворя постинг или да го погледна надве на три, поради липса на време, но не периодично :)
Целуната вечер,дивна! :)
цитирай
55. divna8 - 55. bizcocho :)
16.04.2010 23:46
Благодаря за съдържателният коментар. Каквото мога - правя, за да провокирам интерес към добри автори от блога. Старая се да е деликатно, за да не нараня ничии чувства. По време на сърфирането ми из блога открих постинги-блогролове на различни хора, които така си "колекционираха" интересите... И предупреждават: "моля подредбата да не се приема за класация!!!" Значи "борбите" за класация не са от вчера, а още преди идването ми в този блог...
Умишлено в постинга и в коментарите не споменавам никове на предпочитани от мен автори - пак, за да не се заформи противопоставяне!
Благодаря още веднъж за даденото мнение! Спокойна нощ ти желая :):):)
цитирай
56. galinabg - Казала си го:
17.04.2010 08:16
Нека бъдем човеци, преди да се наречем творци и интелекти!

Това е! Желая ти смилслени и благословени дни!
Хубаво е тук :)))
цитирай
57. pegas08 - Ех готини, готини...пак кавги!
17.04.2010 08:26
Ди, който наруши КЕК, знаеш къде да го пращаш!!!
При мен на Чук И Гек!
цитирай
58. divna8 - 57. galinabg :)
17.04.2010 08:31
Добро утро :):):)
Благодаря за разбирането и човешката ти подкрепа! Отморяващи почивни дни ти желая :)
цитирай
59. pegas08 - Ди, я се усмихни и на конче се качи!
17.04.2010 08:33




Посвещавам...Лесно е да се досетиш на кого!

Оригинално заглавие:" Семейно-поетичен тюрлю-гювеч от местната пекарна"

Реклама: Напомням на всички поборници: Утре, като се събудя, ще гърмя с черешовото Си топче... Да не ви стресна. Сложете си тампонче или прочие... Благодаря.

А сега: Семейна идилия
--------------------------


Сиромах пред нищо се не спира.
Изход той от кризата намира.
И няма нужда да изважда меч.
Защото има си тюрлю-гювеч.


Ум загубих, някак се бракувах.
Жена, деца, по нещо накупувах.
Крадушка трясна, мечтите ми попари.
Черен облак- отгоре се стовари.


Инфлация джоба ми продъни.
Из къщи завърлуваха фъртуни.
Светкавица внезапно ме затресе.
Ред в мислите ми внесе.


Така реших, поет да стана.
Рима пиша, гората да не хвана.
Разбра жената за новата ми мания.
Поразмисли и с поезия се захвана.


Тя си пише, аз пригласям.
Вярвайте, живеехме прекрасно.
Секс , храни и други нужди.
ЗА нас все повече са чужди.


Зъл проблем, вятър ни подухна.
Семейната идилия вече рухна.
Скарахме се с мойта Дулцинея.
Наградата на блога, иска все при нея!


Недей бе мило,нека се класирам.
После с цунки ще се реванширам.
А тя:"Да знаеш, първа съм в сайта.
На теб не давам мястото и байта!"


Това е, братко. Не издържам вече .
Развали ми се поетичното гювече.
Зарязах рима и мойта проклетия.
Отидох в бара, там да се напия!
цитирай
60. divna8 - 58. pegas08 - Ех готини, готини...пак кавги! 08:26 // В моя блог - не, но в блог.бг :)
17.04.2010 08:36
" 58. pegas08 - Ех готини, готини...пак кавги!
08:26
Ди, който наруши КЕК, знаеш къде да го пращаш!!!
При мен на Чук И Гек!"
--------------------------------------------------------------
Усмихнат ден ти желая, Пегас08! КЕК не е "ратифициран" от всички, та затова и не може да се приложи ефективно. Някои имат свръх"имунитет" / или свръхинтелект / :)))
цитирай
61. divna8 - 60. pegas08 - Ди, я се усмихни и на конче се качи! // От Танг-Ра насам - все съм на коня :)))))
17.04.2010 08:44
От Танг-Ра насам все съм си на коня и "бия камбаната"...
И днес няма да пропусна, бъди сигурен. Усмивки за теб :):):)
цитирай
62. mileidi46 - :))))
17.04.2010 14:26
Ex,tukmo bqx prigotvila ne6to podobno za puskane..i ti me izprevari!! :)))Napravo mi otkradna dumite ..;))NO,ti si go kazala mnogo po-dobre i mnogo me zaradva...:)))
Da ne si medium??Napravo mi podobri nastroenieto za denq...
Pregradka.
цитирай
63. divna8 - 63. mileidi46 :))), разпозна ме :) Признавам, медиум съм... :))))))))))
17.04.2010 15:12
63. mileidi46 - :))))
14:26
Ex,tukmo bqx prigotvila ne6to podobno za puskane..i ti me izprevari!! :)))Napravo mi otkradna dumite ..;))NO,ti si go kazala mnogo po-dobre i mnogo me zaradva...:)))
Da ne si medium??Napravo mi podobri nastroenieto za denq...
Pregradka.
------------------------------------------------------------------------------------
Прегръдка и усмивка и от мен :)
цитирай
64. vanya70 - Вместо коментар - за думите...
17.04.2010 17:41
една песен на Йорданка Христова - "Казана Дума"

http://vbox7.com/play:4f09699d

Поздрави, Дивна!:)
цитирай
65. divna8 - 65. vanya70 - Вместо коментар - за думите... // Благодаря, Ваня :):):)
17.04.2010 18:34
65. vanya70 - Вместо коментар - за думите...
17:41
една песен на Йорданка Христова - "Казана Дума"

http://vbox7.com/play:4f09699d

Поздрави, Дивна!:)
-------------------------------------------------------------------
Благодаря, Ваня70, поздрави и усмивки за приятна съботна вечер!!!
цитирай
66. giminibilibob - Подкрепям те
17.04.2010 19:16
напълно. Бъди все така позитивна и искрена!
Хубава вечер!
цитирай
67. mmagy - Приятелите си остават приятели...
18.04.2010 00:01
Приятелите си остават приятели!
Хванете се за ръце,защото..Приятелите си остават приятели!!!
Поздрави,Дивно момиче!:)*
http://www.youtube.com/watch?v=NuxS-9t3tnY
цитирай
68. hel - Подкрепям позицията ти, Дивна!...
18.04.2010 04:22
Подкрепям позицията ти, Дивна!
Тук сме да изразим себе си и да общуваме със сродни души!
Поздрав сърдечен!
цитирай
69. divna8 - 67. giminibilibob :)
18.04.2010 04:38
Благодаря за подкрепата и заявената позиция!
Пожелавам си всички да станем позитивно-искрени...
Хубав нвделен ден ти пожелавам :):):)
цитирай
70. divna8 - 68. mmagy :)
18.04.2010 04:40
Да, права си - приятелите си остават приятели!
Приятелството си личи в момент като този ...
Поздрави и на теб и семейството ти, хубав неделен ден :):):)
цитирай
71. divna8 - 69. hel :)
18.04.2010 04:42
Благодаря и на теб за подкрепата на позитивността!
И за разбирането! И за сродството на Душите ни...
Хубав неделен ден! :):):)
цитирай
72. mamas - Достойна позиция, поздравления!
18.04.2010 22:23
Късно се включвам, но изцяло подкрепям казаното от теб и всички коментирали.

Спокойна нощ и успешна нова седмица!
цитирай
73. divna8 - 73. mamas :) Никога не е късно, ако смяташ нещо за достойно, да го подкрепиш! Благодаря :):):)
18.04.2010 23:06
73. mamas - Достойна позиция, поздравления!
22:23
Късно се включвам, но изцяло подкрепям казаното от теб и всички коментирали.

Спокойна нощ и успешна нова седмица!
цитирай
74. koshikisan - още един позакъснял коментарец...
22.04.2010 09:22
...Всеки честен към себе си човек е силен! Посланието ти носи голям заряд и откровение...
Душата се лекува, по-бавно става във времето, но се стига до това.

"Радвайте се с радостта на другите, за да се умножи и да резонира в душите на всеки, с когото общувате." - това изр. най ми допадна :))

Чувствам се добре, когато откривам добронамерени, позитивни хора около себе си, които се отдават на красотата в живота, хармонията и душевния мир. Поздрав!
цитирай
75. solinvictus - какво е "шамански"?
22.04.2010 10:48
По лесно е да си негатив ,всичко да ти пречи за да бъдеш "аз съм"!
но има и друг тип хора!
Човеци!
поздрав
цитирай
76. priqtel12 - Чудесно си изразила тук
25.04.2010 17:43
твоите, моите, а мисля , че и на доста други хора в блога.
Аз също не одобрявам това съперничество, готовността да нараниш човека насреща просто така. Споделям мнението ти, че щом на някой нещо не му харесва, да не посещава въпросния блог. Толкова хубаво си го казала: " Нека бъдем човеци, преди да се наречем творци и интелекти!"
цитирай
77. divna8 - 77. priqtel12
25.04.2010 19:25
77. priqtel12 - Чудесно си изразила тук
17:43
твоите, моите, а мисля , че и на доста други хора в блога.
Аз също не одобрявам това съперничество, готовността да нараниш човека насреща просто така. Споделям мнението ти, че щом на някой нещо не му харесва, да не посещава въпросния блог. Толкова хубаво си го казала: " Нека бъдем човеци, преди да се наречем творци и интелекти!"
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ива, оценявам това, че ме разбираш и подкрепяш! Единственото, което желая е да съжителстваме в мир! Иска се само малко да дадем - всеки от нас - толерантност, уважение, търпимост... Благодаря, че намина и тук :):):)
цитирай
78. inel379 - Искрените ти думи ме развълнуваха!
27.04.2010 16:17
"Тук мисля, че сме единствено за лично удовлетворение - и аз, и вие... И за човешко общуване, извън ежедневния и приятелския кръг в реалния живот."
На истинските поети по душа би трябвало да им е чуждо да облъчват със злъч, негативизъм, високомерие...Осабено пък критикарството, заради това че не приемат гледната точка на другия!
Свободата да усещаш по своему нещата от живота е лична и в разминаването няма нищо трагично! Важно е, че са събудени чувствата, желанието да се сподели!
Ако нещо не ти харесва, просто не го чети!
Тук има толкова хора, които пишат прекрасно! Има и просто читатели като мен, които повече обичат да четат и понякога разкриват мислите си по въпроси, които ги вълнуват, радвайки се искрено на съмишлениците!
Аз лично, много често съжалявам, че нямам време да се докосна до всички, към които ме тегли не само сърцето, но и разума. Нали имаме и друг живот!
Да откриваме и преоткриваме света, да търсим хармония чрез своите избори за общуване е състояние, което ни обогатява чисто човешки! Това е чудесно, нали!
Музика в душата да звучи...:)
Прегръдка за теб, дивна Дивна!
Ти си чудесна!:)
цитирай
79. divna8 - 79. inel379
28.04.2010 06:14
79. inel379 - Искрените ти думи ме развълнуваха!
27.04 16:17
"Тук мисля, че сме единствено за лично удовлетворение - и аз, и вие... И за човешко общуване, извън ежедневния и приятелския кръг в реалния живот."
На истинските поети по душа би трябвало да им е чуждо да облъчват със злъч, негативизъм, високомерие...Осабено пък критикарството, заради това че не приемат гледната точка на другия!
Свободата да усещаш по своему нещата от живота е лична и в разминаването няма нищо трагично! Важно е, че са събудени чувствата, желанието да се сподели!
Ако нещо не ти харесва, просто не го чети!
Тук има толкова хора, които пишат прекрасно! Има и просто читатели като мен, които повече обичат да четат и понякога разкриват мислите си по въпроси, които ги вълнуват, радвайки се искрено на съмишлениците!
Аз лично, много често съжалявам, че нямам време да се докосна до всички, към които ме тегли не само сърцето, но и разума. Нали имаме и друг живот!
Да откриваме и преоткриваме света, да търсим хармония чрез своите избори за общуване е състояние, което ни обогатява чисто човешки! Това е чудесно, нали!
Музика в душата да звучи...:)
Прегръдка за теб, дивна Дивна!
Ти си чудесна!:)
-----------------------------------------------------
Благодаря, Инел379, важно е за всеки да срещна съмишленици, за да устои в Пътя, който е поел - ДОБРУВАНЕ ЗА ВСИЧКИ !!! Искрено се радвам на разсъжденията ти и на подкрепата ти! Усмивки отмен - с искрено приятелско чувство :):):)
цитирай
80. divna8 - 75. koshikisan
05.05.2010 00:03
75. koshikisan - още един позакъснял коментарец...
22.04 09:22
...Всеки честен към себе си човек е силен! Посланието ти носи голям заряд и откровение...
Душата се лекува, по-бавно става във времето, но се стига до това.

"Радвайте се с радостта на другите, за да се умножи и да резонира в душите на всеки, с когото общувате." - това изр. най ми допадна :))

Чувствам се добре, когато откривам добронамерени, позитивни хора около себе си, които се отдават на красотата в живота, хармонията и душевния мир. Поздрав!
=========================================================
Извинявам се, пропуснала съм да отговоря на коментара...
Благодаря за вниманието, поздрава и посланието, което носи твоето изказване! Искено се надявам на повече позитивизъм у все повече ЧОВЕЦИ... Усмихнати дни и позитивни срещи ти желая :):):)
цитирай
81. divna8 - 76. solinvictus
05.05.2010 00:11
76. solinvictus - какво е "шамански"?
22.04 10:48
По лесно е да си негатив ,всичко да ти пречи за да бъдеш "аз съм"!
но има и друг тип хора!
Човеци!
поздрав
=================================================
И на теб се извинявам за закъснелия отговор! В бързината и заетостта си съм пропуснала, за което съжалявам... ШАМ-АН е човек със свръхвъзприятия, който по собствено желание може да пътува между световете и да носи послания от единия към другия. Прави се изключително в полза на човешкия род или Природата - за лечение на болен, за измолване на закрила и т.н.
Може да звучи като приказка, но... не е! Познавам такива хора - има ги и днес. Не се афишират, вършат работата си тихомълком. "По делата им ще ги познаете..."
Те са тези, които са "АЗ СЪМ" защото отдавна са отговорили правилно на въпроса: "КОЙ СИ ТИ?", зададен от БОГ...
Поздрави и добри срещи в дните ти! С ЧОВЕЦИ :):):)
цитирай
82. divna8 - Не разбрах: каква е причината да изтриеш коментарът си ?!
11.05.2010 12:24
76. solinvictus
............................
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: divna8
Категория: Поезия
Прочетен: 1496145
Постинги: 337
Коментари: 7937
Гласове: 35953
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930