Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2010 07:50 - Шамански видения - ХХ
Автор: divna8 Категория: Поезия   
Прочетен: 5430 Коментари: 14 Гласове:
16

Последна промяна: 02.12.2011 22:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"МОЛБАТА МИ КЪМ ВАС Е - БЪДЕТЕ БЪЛГАРИ! ПОКАЗВАЙТЕ НАЙ-ДОБРОТО ОТ СЕБЕ СИ И НЕ СЕ ПОДДАВАЙТЕ НА ЗЛОТО! УСПЕХ!
SPAROTOК
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" СВЕЩЕНИТЕ СЛОВА В ТАНГРИЗМА -продължение:

* ДЖИЛ - Бятър, Сила, Енергия на Планетата. Дух на Енергията. Той е като Джина - нито добър, нито лош - както го използваш, такъв е! Синоним на Сил /Сила/.
* ДУМ-АЙ -
1. Думай - говори, казвай. Глагол = Дум-Ай. Дума, говор.
2. Енергиен меридиан. Управител на гръбначният стълб и тялото.
* ДЖИН - Дух, не винаги е зъл, по-скоро палав млад Дух на Гората. Когато е женски, се нарича Джин-бий.
* ДЪБ - Свещеното дърво на Българите. Прочетено обратно дава БЪД - БЪДНИК. Свещеният Огън на Нова Година / 20 - 21 декември, по Древният Български Календар / се поддържа от БЪДНИК / дебело дъбово дърво, пън / и по горенето се тълкувало каква ще е годината и берекета на всяко семейство.
* ЕЛ -
1. Кратка форма на ЕЛЛИ.
2. Частицата ЕЛ означава още съществоот Небето, въздуха, етера и т.н. Съществата от Шеста Творческа Йерархия, които се занимават с въздушните енергии, се наричат Елфи.
* ЕЛЛИ, ЕЛОИ или ЕЛОХИМ - Името на Бога-Син на Танг-Ра, който е Творец на материалните светове. Амон-Ра образува чрез Архангелите на Елохима Слънчевата система. Амон-Ра всъщност е еманация на ТАНГ-РА. Елои и Амон-Ра са едно и също същество - Небесният Творец на ниво Звезда /Син/. ТАНГ-РА не се призовава директно, защото е Богът на Вселената.
* ЖАР ПТИЦА - Небесна Огнена Птица. Безсмъртна и вечно самовъзраждаща се от пепелта си. Символичен образ на безсмъртният ДУХ. Символ на най-високата степен на Посвещение в Тангризма, когато Душата е станала Велика, Старша Вселенна Същност - БАЛГ-УР /БЪЛГАРИН/. В най-новата история на българското племе Душата ИИСУС е ЕДИНСТВЕНАТА, която е достигнала това ниво - да се самовъзражда, да ВЪЗКРЪС(т)ВА...
* ЖЪН-АЙ - Означава прибирам, съхранявам постигнатото, опазвам го като лично свое достижение. Символизира родовитост и плодородие, затова се употребява за всичко, което е приключило своето развитие и трябва само да се съхранява.
1. Богиня на Българите. ЖЪН-АЙ е женската част на ДУМ-АЙ. Когато двамата творят, раждат УМ-АЙ - Свещеното Рождество. В светилището ПЕР-ПЕР-Е(Кон) ТЯ е именно раждаща УМ-АЙ. Интересен е нейният графичен Знак, в който е вплетен символът на Равнораменния Кръст, когато е в позиция на Хаос. Пресечната Точка е мястото на Раждането - Овладяване на Хаоса, което също е Символ и на Втората Костенурка, когато ражда Третата.
2. Предният Среден Меридиан на Зачатието. Тук "трите синджира роби" се обединяват и творят ЗАЕДНО."
/"Колобър", автор: Спас Мавров/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
/ Става въпрос за КОСМИЧЕСКАТА КОСТЕНУРКА, СИМВОЛ И СЪДРЖАНИЕ НА ЗНАНИЕТО НА БЪЛГАРИТЕ ЗА ВСЕЛЕНАТА, което е предпоставка и основа за създаването на НАЙ-ДРЕВНИЯТ и НАЙ-ТОЧЕН КАЛЕНДАР на Земята - БЪЛГАРСКИЯТ... (б.м.)/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




ФЕНИКС

Като Феникс съм:
все изгарям в пожари
на неразбиране, необич, невяра.
Въглен дори от мен не остава,
нито пепел - да я пилее вятъра...

Като Феникс съм:
болест и болка ме повалят,
клевети и заблуди ме калят.
Напускат ме приятели неверни,
врагове - до гроб! - остават верни...

Като Феникс съм:
възкръсвам всеки път от Нищото,
все не ме пресява ситото
на съдбата ми - от Бог! - отсъдена...
На живот - все още - съм осъдена...

Като Феникс съм:
птицата от хората бленувана,
изгаряща на клада и сънувана...
В някое утро - слънчево, далечно -
ТЯ ще ми разкрие що е Вечност..



01.2004 г.
автор: divna8
 









Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kiarasoto - Феникс на любовта
17.03.2010 09:29
Танцува Феникса вълшебен,
танцува своя танц на вечноста,
със себе си танцува с Вселена
и ражда своите деца.
цитирай
2. kalin8 - Деца на тайнствената
17.03.2010 11:14
птица сме...
Толкова пъти
възкръствали!
Б.
цитирай
3. allbi - през
17.03.2010 11:27
огън и пламък
гори ни живота
и пътя си имаме
към свойта Голгота
и Феникс е птицата
така оцеляла
възкръсваща в огъня
след всяка раздяла...

Поздрав!
цитирай
4. mileidi46 - Sredno6ten pozdrav i ot men!! ...
18.03.2010 00:45
Sredno6ten pozdrav i ot men!!
Vinagi 6te vuzkrusvame ot Ni6toto,
za6toto naistina sme osudeni na jivot!!!
A jivota e dar Boji....
цитирай
5. divna8 - kiarasoto - Феникс на любовта - съгласна съм с теб, усмивки :):):)
18.03.2010 10:02
kiarasoto написа:
Танцува Феникса вълшебен,
танцува своя танц на вечноста,
със себе си танцува с Вселена
и ражда своите деца.

цитирай
6. divna8 - kalin8 - Деца на тайнствената 17.03 11:14
18.03.2010 10:03
kalin8 написа:
птица сме...
Толкова пъти
възкръствали!
Б.

---------------------------------------------
Така е kalin8, затова сме толкова жилави...
Усмивки и за теб... :):):)
цитирай
7. divna8 - ...allbi - през
18.03.2010 10:04
allbi написа:
огън и пламък
гори ни живота
и пътя си имаме
към свойта Голгота
и Феникс е птицата
така оцеляла
възкръсваща в огъня
след всяка раздяла...

Поздрав!

------------------------------
Благодаря, мила Алби!
Усмивки и от мен за поздрав :):):)
цитирай
8. divna8 - mileidi46, благодаря, че си се отбила. Нямаше ме 3 дни... задачи, няма как... Усмивки и за теб :):):)
18.03.2010 10:05
mileidi46 написа:
Sredno6ten pozdrav i ot men!!
Vinagi 6te vuzkrusvame ot Ni6toto,
za6toto naistina sme osudeni na jivot!!!
A jivota e dar Boji....

цитирай
9. learningtogether - Дори когато умираме
18.03.2010 21:54
сме осъдени да оживеем отново ...
и да живеем,
Феникс с(ъ)м(е).
цитирай
10. zvezdichka - Поздравления за стиха divna!
18.03.2010 23:45
Като Феникс съм:
Горя и възпламенява се сърцето ми,
всеки път щом слънчев лъч душата ми докосне,
с любов в небесата насадена
се освежавам от Животворящи Дъх...
цитирай
11. divna8 - Благодаря, zvezdichka, усмивка за теб :)
19.03.2010 03:26
zvezdichka написа:
Като Феникс съм:
Горя и възпламенява се сърцето ми,
всеки път щом слънчев лъч душата ми докосне,
с любов в небесата насадена
се освежавам от Животворящи Дъх...

цитирай
12. divna8 - Така е, някои го знаем от опит вече... Усмивки :):):)
19.03.2010 03:28
learningtogether написа:
сме осъдени да оживеем отново ...
и да живеем,
Феникс с(ъ)м(е).

цитирай
13. solinvictus - със стиха съм йес и с бухала (знаеш ли ...
05.05.2010 05:14
със стиха съм йес и с бухала (знаеш ли какво означава?)
но,
с шаманите и тенгрито не
цитирай
14. divna8 - Значи имаш проблем със самия себе си... И с произхода си :))) Съчувсрвам :):):)
16.05.2010 14:00
13. solinvictus - със стиха съм йес и с бухала (знаеш ли ...
05.05 05:14
със стиха съм йес и с бухала (знаеш ли какво означава?)
но,
с шаманите и тенгрито не
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: divna8
Категория: Поезия
Прочетен: 1495828
Постинги: 337
Коментари: 7937
Гласове: 35953
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930