Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2010 00:44 - Шамански видения - ХVІІІ
Автор: divna8 Категория: Поезия   
Прочетен: 4708 Коментари: 16 Гласове:
29

Последна промяна: 02.12.2011 22:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"МОЛБАТА МИ КЪМ ВАС Е - БЪДЕТЕ БЪЛГАРИ! ПОКАЗВАЙТЕ НАЙ-ДОБРОТО ОТ СЕБЕ СИ И НЕ СЕ ПОДДАВАЙТЕ НА ЗЛОТО! УСПЕХ!
SPAROTOК
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

СВЕЩЕНИТЕ ДУМИ В ТАНГРИЗМА - продължение

" * БАЛГ-УР -
1/ Велик, Мъдър Учител. Духовен Водач в живота на хората. Огнена душа.  БАЛ - мъдър, велик; Г - глаголя /слово/; УР - небесен огън. Или : Велика Душа, носителка на Словото на Нбесния Огън.
Той участва в живота и подпомага другите. Основа, на възникалото по-късно, общо определение за Колобрите и Тангристите - Балгури, Булгури, Българи и т.н. В Тангризма БАЛГ-УР е най-високата степен на Посвещение, което в тази епоха притвжава единствено Великият Син на ТАНГ-РА, хунорът Иисус.
В африканският шаманизъм и ди днес съществува предаването на най-съкровената тайна по Пътя на Посвещението - " Бъди Българин", което означава: възвиси душата си приживе до ниво да се възраждаш от пепелта си. В българската митология е Жар птица, при даоистите е Феникс, в Египет е Ибис/ ТОТ /. Аналог на БАЛГ-УР е Толтек - Мъдрец, Учител. Толтек също не означава националност.
2/ Тайно име на най-високата степен в Тангризма - СОКОЛ. БУЛГ-УР - тайно име на степента ОРЕЛ. КАРГ-УР - тайно име на степента ГАРВАН.
* БОЯН - Бо-Ян / БО или БИ - Луна, Ян - Слънце/ - Небесен син, съдържащ в себе си енергиите, вибрациите на двете небесни светила. От това единство започва Животът. Мъдрец. БО е частица за мъж, БИ е частица за жена.
* БОЯНГ - БО-ЯН-Г - Днес известен като Буенек - танц на Булката. С това хоро Кумците отбелязват осъщественият полов акт между двойката и фактически ги обявяват за съпрузи. Кумците / известни днес като кумове/ водят с Буенек млсдоженците в района на семейните сватбари и ги предават на обществото на семейните.
* БРАН - Защита. Защитавам нещо, браня го. Военен термин."

/ "Колобър", автор: Спас Мавров/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 
ОКОТО НА ДОБРОТО
погледна ме в Съня -
вълшебства обеща ми
и приказни дела...
Окото на Доброто
отведе ме в полето -
дари ми цвете-ласка
и сълзица от Небето...
Окото на Доброто
пресрещна ме в гора
със топлина от Огън
на Божествена Искра...
Окото на Доброто
ми вдъхна чуден блян -
Звезда е Пътеводна
и Слово в древна бран...
Окото на Доброто
с един-единствен Лик
Дъхът ми развълнува
и Вечност стана в миг...
Окото на Доброто
от Бога Знак Свещен
тъмата в мен прокуди:
иде Български ВеликДен!!!


25.12.2003 г.
автор: divna8
 

 




Тагове:   окото,


Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. womanly - Великолепно!
09.03.2010 10:09
Поздрави!
цитирай
2. divna8 - womanly, великолепието започва с разбирането на читателите... :) Аз БЛАГОДАРЯ на теб!!! :)
09.03.2010 10:39
1. womanly - Великолепно!
10:09
Поздрави!
цитирай
3. inalii - към sparotok
10.03.2010 11:58
Иде Българси ВеликДен! С най-добро към теб и твоите любими хора!
цитирай
4. divna8 - sparotok не отговаря тук, прави го divna8... :)
10.03.2010 14:50
Това, което изнасям аз като информация и това което показва sparotok са взаимно допълващи се теми...
Чети всичко, което съм написала в поредицата "Шамански видения", за да имаш бегла, но по-цялостна представа. Извадено от контекста, всичко може да придобие противоречив смисъл...
Български ВеликДен не отрича казаното от sparotok по никакъв начин. Две страни на една монета - и двете са важни, иначе монетата е фалшива...
Благодаря - за коментара и за пожеланията...
И на теб всичко добро и усмивки за приятелство от мен :):):)
цитирай
5. diandra555 - Шамански видения - ХVІІІ
12.03.2010 14:47
Браво, интересно е!
"иде Български ВеликДен!!!"
Дай боже!
цитирай
6. divna8 - Благодаря!!! :):):)
12.03.2010 14:54
diandra555 написа:
Браво, интересно е!
"иде Български ВеликДен!!!"
Дай боже!

цитирай
7. kiarasoto - ПРЕД ПРАГА НА ВЕЛИКИЯ ДЕН
12.03.2010 15:15
Пред прага на великия ден
се събужда духът на истината.
Този, който е бил,
е
и ще бъде!


цитирай
8. divna8 - Добре казано, благодаря... :)
12.03.2010 15:22
kiarasoto написа:
Пред прага на великия ден
се събужда духът на истината.
Този, който е бил,
е
и ще бъде!



цитирай
9. hel - Страхотно е окото на доброто, което ...
12.03.2010 23:40
Страхотно е окото на доброто, което те е навестило и вдъхновило!
Поздрав!
цитирай
10. konstant7 - Браво !
13.03.2010 02:24
Радвам се , че огънят на бъгарщината , който sparotok запали не ще угасне.И туй окото на доброто вижда :
"Не само във виденията шамански сега,
денят на българите идва в реалностите на света"
цитирай
11. demiraa - великден - прераждане за всеки, ...
14.03.2010 22:37
великден - прераждане за всеки, български великден - звучи силно и носи заряда на детите ни. Поне аз така го чувстам. Поздрав!
цитирай
12. divna8 - Окото на Доброто навестява всеки, мила hel... :)
15.03.2010 07:02
9. hel - Страхотно е окото на доброто, което ...
12.03 23:40
Страхотно е окото на доброто, което те е навестило и вдъхновило!
Поздрав!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
... , но само БУДЕН ДУХ може да разбере...
Усмивки от мен :):):)
цитирай
13. divna8 - demiraa, привет :)
15.03.2010 07:05
11. demiraa - великден - прераждане за всеки, ...
14.03 22:37
великден - прераждане за всеки, български великден - звучи силно и носи заряда на дедите ни. Поне аз така го чувстам. Поздрав!
----------------------------------------------------------------------------
Аз си нося СПОМЕНА за зората на БЪЛГАРЩИНАТА и за мен е всекидневния живот.
Успех и на теб :):):)
цитирай
14. divna8 - Здравей, konstant7 ! :)
15.03.2010 07:10
10. konstant7 - Браво !
13.03 02:24
Радвам се , че огънят на бъгарщината , който sparotok запали не ще угасне.И туй окото на доброто вижда :
"Не само във виденията шамански сега,
денят на българите идва в реалностите на света"
--------------------------------------------------------------------------
Огънят е пламнал по различен повод и разЛИЧНО време и в мен, и в sparotok, и в други БЪЛГАРИ... Важно е да обединим ИСТИНСКИТЕ, за да продължи да гори вечно и да ПРЕБЪДЕ...
Усмивки и успех от мен :):):)
цитирай
15. inel379 - !!!
21.03.2010 07:14
Окото на доброто духа ми развълнува!
Събуди се мечтата, която той сънува!
цитирай
16. divna8 - ТОЙ Е...!!! Твори, без да сънува... :):):)
21.03.2010 07:17
15. inel379 - !!!
07:14
Окото на доброто духа ми развълнува!
Събуди се мечтата, която той сънува!
-------------------------------------------------------
Зарадва ме посещението ти!
Прегръдка и усмивки от мен :):):)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: divna8
Категория: Поезия
Прочетен: 1495997
Постинги: 337
Коментари: 7937
Гласове: 35953
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930